·Irakasleek ikusmen gutxiko haurren parte hartzea bultzatzen saiatu behar dira.
·Ikaslea irakasletik hurbil jarri beharko da, lehenbiziko lerroetan, komunikatzeko eta materiala erraz erabili ahal izateko. Material hau haurraren gertu egongo da jarrita altzairuan, apalategian, armairuan edo beste mahai batean.
·Arbela erabili behar denean, ahoz deskribatu beharko du irakasleak.
·Ikasgelakoek jardueraren batean parte hartu behar dutenean, eta bertako informazioa batez ere ikusizko materialean oinarritzen denean, irakasleak lehenago edo saioa bitartean egokitu egin beharko du.
·Ikasle itsuaren lan erritmoa errespetatu beharko da; motelagoa izaten da beste ikasleena baino.
·Ikasle itsuari azpimarratu behar zaio laguntza naturaltasunez eskatu behar diola irakasleari zein ikaskideei. Ikasleak laguntza eskatzea ikusmen galera onartzen ari delako adierazle argia da.
0 comentarios:
Publicar un comentario