- Astiro eta argi hitz egitea hobeto datorkio umeari ozenki edo ahozabaleko mugimenduekin hitz egin beharrean.
- Komunikazio osoa erabili behar da: ikasleak eta irakasleak erabiltzen dituen mugimendu naturalak, idazkera, aurpegiko keinuak, etab.
- Noizbehinka, ziurtatu zaitez, ikasleak azalpenak jarraitzen dituela. (Adibidez, azalpenen inguruko galdera bat egitea, gaiaren zailtasunak komentatzea, etab.)
- Entzumen urriko umeak, nahiz eta entzumen-protesia erabili, ez dute beti haien ahotsa kontrolatzen. Beraz, ahotsaren intentsitatea noiz igo edo jaitsi behar duten ohartarazi beharko zaie.
- Normalean, galderak tonuaren bitartzen desberdintzen dira, baina haiek ezin dute. Hau dela eta, guk galderaren ikurra egin dezakegu.
- Objektuen (lurzorua, mahaiak, etab.) dardaran baliatu gaitezke haien arreta deitzeko.
- Abisatzeko tresna argitsuak erabiltzea edo klasean izatea onuragarria izan daiteke ume berezi hauentzat. Horrela ez litzateke ume bakarra izango edozertaz jakinarazten (atsedenaldia, alarma,etab.).
DENENTZAKO ESKOLA
Hace 13 años
0 comentarios:
Publicar un comentario